Sunday, April 13, 2014

Barang Hantaran

Assalamualaikum. 

Masih lagi nak cakap pasal Majlis Pertunangan saya. Hahaha. Lantakla. Blog saya kan. Mohon muntah la kalau korang dah muak. Ok. Kali ni saya nak share pasal gubahan hantaran masa tunang. Haha. Masih lagi feeling baru tunang. Hahaha

Dari saya untuk dia : 
1. Sireh junjung - tempah kat kedai bunga kawan baik mak
2. 4 meter kain nak buat baju Melayu
3. Jubah dari Mekkah
4. Coklat duit2 - mak yang belikan
5. Coklat Cadbury + Nips - sendiri punya idea
6. Rainbow cake - order online
7. Redvelvet cupcake - sponsor dan dibuat oleh Raza. Sedap gile!
8. Rainbow cookies & coklat Vochelle - sponsor by Farah
9. Coklat yang ada nama saya n cik abang - sponsor by Kak Eton
10. Epal hijau, merah dan pisang kaki - sponsor by mak n ayah. Beria mak nak beli buah kat Singapore jugak. 
11. Anggur hijau & Ungu - sponsor by mak & ayah gak. 

Dari dia untuk saya
1. Tepak sireh, cincin dan duit penanda hantaran
2. Kain sari
3. Rainbow cake - tempah sama2.
4. Buku-buku bacaan
5. Pulut kuning
6. Jelly cake
7. Pastri buah buahan
8. Coklat Ferero & Kiss
9. Buah epal merah

Best gile rasa dapat hadiah dari jumlah yang banyak. Hahaha. Lepas ni kene fikir barang hantaran kahwin. Saya dah cakap, jangan banyak2 sangat dulang. Nanti saya pening. Hahaha. 


No comments: