Tuesday, January 10, 2017

Life

Assalamualaikum

Aku rasa memang kerjaya aku ni macam takde life sangat. Pergi kerja balik kerja. Ada je pergi jalan jalan tapi macam tak sempat pulak nak menulis. Bila baca blog orang lain, rasa teruja bila mereka update kehidupan mereka. Aku cam, pergh banyak masa dia nak update eh. Aku ni balik kerja je penat macam nak erk. Kagum. Bila baca entry lama lama (yang da revert ke draft) rasa macam suatu masa dahulu aku adalah blogger yang rajin. Sebulan 30 entry dalam tangan. Tapi sekarang. Satu entry sebulan pun dah kira bagus. Hahaha. 

Okay. Sekarang ni baru habis closing account. Closing yang mencengkam jiwa. Esok ada IMS Audit. Minggu depan PWC Audit. Hahaha. Penuh dengan audit. 

Tadi macam banyak idea. Tiba tiba jadi blanks plak. Haha. 

Till then, 

Assalamualaikum. 

No comments: