Monday, June 03, 2019

SHRMZB

Assalamualaikum

Hari ini 3 June 2019, lagi 2 hari nak beraya. Hari terakhir bekerja. Sekarang pukul 4.05pm. Lagi 25 minit nak balik. Dah tak de mood nak bekerja oiii. Bulan puasa ni lemau sikit. Kecuali ada kerja urgent, tetiba je tak lemau. Hahaha. 

Raya kali ni agak istimewa. Kali pertama beraya dengan anak. Medina nak masuk 8 bulan bulan June ni. Haih cepat masa berlalu. Macam baru semalam mengandungkan dia. Akal pun dah banyak. Kadang2 malam dia taknak tidur. Tapi tak nangis. Dia akan sondol2 badan kita. Koreng hidung ke picit mulut. Eeee geram je. Bila kita bangun nak marah, dia sengih2. Eh kau ni. Picit baru tahu. 

Raya kali ni ada penambahan dua anggota baru. Medina dan Ibrahim. Ibrahim ni anak adik saya. Lahir lepas 3 bulan Medina dilahirkan. Betapa Allah menyusun perjalanan hidup kami. Saya diberi rezeki setelah menanti hampir 3 tahun. Saya diberi rezeki di pagi hari pernikahan adik saya. Baiknya Allah. 

Saya nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri. Maaf Zahir Batin. 

Till then, 
Assalamualaikum

No comments: