Friday, July 28, 2017

Kembali

Assalamualaikum. 

Fuh fuh tiup sawang. Hahaha. Makin pemalas nak tulis. Tapi ada je benda nak tulis. Nak kata busy, memang lah busy tapi still masih ok. Last entry cerita pergi Langkawi. 3 bulan lepas. Puasa dan raya langsung tak tulis. 

I will going to Leadership Program sponsor by my Company. Sementara orang nak sponsor, meh la kita pergi. Even the course take 26 days to complete and its base in Kuala Lumpur. KL guys. KL. I will be permanently stay at KL for 11 days in row, then back JB for attachment for 2 weeks and final presentation 1 week back in KL. Yeah. 

Benda yang paling merisaukan ialah kat mana nak basuh baju. Bila dah tahu ada Laundry, fikir pulak how much time it will take for one session plus dryer session. So unnecessary stress kan? Inilah Aminah. Suka fikir terlampau panjang. Then fikir pulak kalau semput mcm mana. Tapi nasib baik ada hospital memang nearby hotel. Then fikir pulak pasal mana nak dapat air mineral. Sebab saya perlu minum 2 liter sehari untuk memastikan proses pembuangan lancar. Susah betul suka overthinking. 

Apa apa pun, saya bersyukur ada suami yang sentiasa support saya. First time berjauhan more than 3 days. May Allah ease everything. I also changed my ACCA Sept exam session to December session. I failed in June session and plan nak ambil Sept session supaya apa yang saya study on June still melekat on Sept. Then have to change to Dec. My bff said "Kalau Allah izinkan ilmu tu untuk melekat, amek exam lagi 3 tahun pun kau masih ingat". Thanks Farah. 

Semoga Allah permudahkan urusan saya. 

Till then, 
Assalamualaikum. 



No comments: