Monday, January 25, 2016

Al Fatihah

Assalmualaikum. 

Lama tak menulis. Hari ini terasa nak menulis. Entry ni khas untuk sahabat saya yang baru sahaja kembali ke rahmatullah semalam, 24 Januari 2016 jam 9 malam. 

Allah. 

Allah lebih menyayangi kau, sahabat. Untuk apa yang terjadi antara kita, telah aku lupakan dan maafkan. Allah lebih mengetahui segalanya. Takdir Allah yang menentukan, kau pergi.disaat kita masih belum bermaafan. Aku harap kau sudah maafkan aku. Kalau belum, aku redha. Aku maafkan kau. Untuk segalanya yang telah kau usahakan dan lakukan, terima kasih. Tak terbalas segalanya. Terutama saat kau menumpangkan aku balik ke JB, semasa pemergian Harun. Lama kau sakit. Tapi aku masih belum hilang ego untuk ziarah kau.Sesuatu yang aku kesalkan. Moga kau tenang di sana, sahabat. Perjuangan kau telah selesai. Rehat sepuasnya, sahabat. 

**untuk kawan2 yang mengikuti blog ini mungkin perasan post tentang sahabat saya bernama Aizad dahulu. Post yang telah saya private kan kerana sebab2 yang tak dapt saya elakkan. 

**Mohon sedekahkn Al Fatihah kepada Allahyarham Mohd Aizad bdul Kifli.




No comments: