Friday, October 09, 2015

Move On

Assalamualaikum. 

Rajin pulak menulis. Baru lepas closing. Kali ni lagi mencabar. 7hb pukul 5.00pm HQ akan tarik akaun kita dari sistem. Dah selamat dah. Alhamdulillah saya dapat staff yang sangat berdedikasi. Saya dapat 3 staff baru yang membuatkan saya rasa bersyukur sangat sangat. Selain attitude yang bagus, mereka juga sangat komited dengan kerja. Rasa sangat2 berbaloi dengan keperitan saya selama ni. 

Sebelum ni, ada macam takde. Syukur dia sudah meninggalkan saya. Lepas dia keluar, macam2 true colors dia keluar. Menunjukkan betapa dia benci kat saya. Syukur sangat. At least saya tak payah hadap perangai dia. Saya pun dah buat polis report berkaitan satu status yang ex staff tersayang saya ni post kat FB. Untuk keselamatan saya.

Harap sangat ex staff saya dapat move on dengan tenang. Dengar2 dia bahagia kat tempat baru. Alhamdulillah. Tapi tak perlu nak kutuk2 tempat kerja lama ye. Sekurang kurang nya tempat kerja lama ni dah menyumbang sedikit sebanyak pengalaman kat dia kan. 


No comments: