Saturday, June 21, 2014

Laptop oh Laptop

Assalamualaikum.
Terima kasih IT services sebab tolong installkan Microsoft Office kat laptop saya. Saya kan baru beli laptop. Selepas hampir 3 tahun lebih guna laptop company lama. Bila da resign baru menggelupur xde laptop.

Oh lupa nak bagitaw. Selepas 2 bulan kerja baru saya on laptop saya ni. Kenapa? Entah. Letih sangat rasanya. Badan saya agaknya terkejut dengan secara tiba2 kena drive hampir 20km pergi dan 20km balik. Tu tak termasuk jem lagi. Tu tak termasuk kerja lagi. Kali ni memang betul2 bertukar kerjaya. Kalau dulu saya hanya duduk depan laptop dan klik klik klik. Sekarang ni, kalau dapat duduk 10minit depan PC dah kira bersyukur. Kerja saya sekarang terlibat dengan operasi hospital. Memang kena selalu pantau.

So, bila dah ada Micr Office ni senang sangat saya nak buat kerja. Mula2 dulu cakap kat diri. Bagus lah guna PC, tak payah bawak balik kerja. Tapi bila da start kerja, kita rasa tanggungjawab tu dan secara automatik rasa perlu balik dan buat kerja.

Itu je la bebelan saya di hari Sabtu.

No comments: